LiLi Ouh LiLi


kiki baek
lili pulak saked
aduhai . .
nasib da beli ubat
law tak da arwah anak-anak ku 
beguling lha ku jawabnye
haxhax
see . .
3 botol ubat
beli kat jabatan haiwan
rm15 je
naseb tak berpuloh
law tak pingsan mr-hubby ku
ehee~
tp tuh lhaa
nak bagi ubat same cam budak kecik
penakud sunggoh
siap kne pegang , balut , bedung segala
da pujok da belai pun tamo gak
pas mkn ubat je lili terus lari
now pon tatao lili kat mane
masih menyorok kud
lili . . lili
harap pas niy takde lagi penyakit yg datang

3 ulasan :

Ayuni berkata...

tomeynye kucing!

♥ тιara~dнιya ♥ berkata...

thanks ayuni
:D

ELFarahin berkata...

Itu gambar Lili ke? Warna bulu Mama Marrie pun macam tu. Ouh...ubat minum eh? Boy dulu ubat kasi cucuk. Ermm...akak tanya Mama,Boy&Nik ke mana? Tiga-2 dah mati,kak. Mama&Nik mati accident depan rumah. Boy kena jangkitan kuman. Nik sempat hidup sebulan lepas accident. Mama digilis depan mata. Boy...Farahin bangun tidur, dia dah ditanam. Farahin sayang diorang. Sebab tu risau sangat masa baca entry akak pasal Kiki. Ayah selalu cakap. Kucing kalau nak mati, dia takkan mati dalam rumah. Dia mesti mati jauh dari rumah. Tapi Mama,Boy&Nik semuanya mati dalam rumah. Depan mata. Malah sebelah Farahin(Nik). Sekarang pun, ayah dah tak nak bela kucing. Mungkin sebab ayah pun tak nak tengok kucing kesayangan mati dekat rumah. Wah! Teringat balik betapa gebu dan lembutnya bulu diorang. Cakaran & gigitan diorang masa bergurau. Rindu. Hope Lili cepat baik ya. Amiin. :")

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...