A K U



Yang salah AKU
Yang silap AKU
Yang buruk AKU
Yang kurang AKU
Yang menyakitkan AKU
Yang tak bersyukur AKU
Yang malas AKU
Yang tak de kerja AKU
Yang suka mengungkit AKU
ye semuanya AKU

Yang bersabar AKU
Yang mengalah AKU
Yang makan hati AKU
Yang kecewa AKU
Yang melayan kerenah dia AKU
Yang tahan perangai dia AKU
Yang hidup susah senang dengan dia AKU
Yang selalu menangis sebab dia AKU

kenapa selalu menangkan orang lain dari AKU
kenapa tak boleh nak dengar kata AKU
kenapa benda lain lebih penting dari AKU
kenapa tak boleh nak mengalah dengan AKU
hina sangat ke AKU
sampaikan apa yang AKU kata semua tak betul pada dia
pada dia AKU lah pelakon terhebat
why ?
salah ke kalau AKU nak betulkan apa yang salah
salah ke kalau AKU nak suruh dia lebih bertanggungjawab
salah ke kalau AKU nak suruh dia menilai mana yang baik mana yang buruk

AKU dah bosan 
AKU dah penat
AKU dah tak sanggup lagi

mungkin AKU bukan orang yang terpenting dalam hidup dia
mungkin dia bahagia bila air mata AKU mengalir
uhuu:(:fly::uwaa::majuk:t_t

:'(

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...